Κοινή εξέδρα, στην Πλατεία Κλαυθμώνος και κοινό πανό, προτείνει στην ΓΣΕΕ, η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ για τη Γενική Απεργία της 20ης του Νοέμβρη.
Και η ΑΔΕΔΥ, και η ΓΣΕΕ, έχουν ορίσει ως τόπο συγκέντρωσης την Πλατεία Κλαυθμώνος
Θα έχει εξαιρετικά αρνητική απήχηση, για τους εργαζόμενους και την κοινωνία η εγκατάσταση δύο εξεδρών στον ίδιο χώρο, την ίδια μέρα και την ίδια ώρα.», επισημαίνει η ΑΔΕΔΥ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












