Skip to main content

OHE για Ερυθραία: Συστηματική η παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ξεκάθαρες ενδείξεις ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν γίνονται σεβαστά και ότι δεν υφίσταται κράτος δικαίου έχει ο ΟΗΕ σε ό,τι αφορά την Ερυθραία, σύμφωνα με αναφορά στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του οργανισμού, η οποία κατατέθηκε τη Δευτέρα.

«Οι περισσότεροι πολίτες της Ερυθραίας δεν έχουν καμία ελπίδα για το μέλλον τους», τόνισε ο πρόεδρος της αρμόδιας επιτροπής, Μάικ Σμιθ, ενώπιον του συμβουλίου.

«Η κράτηση προσώπων είναι καθημερινότητα, τη βιώνει μεγάλος αριθμός πολιτών, γυναίκες και άντρες, γέροι και νέοι, ακόμη και παιδιά», πρόσθεσε ο κ. Σμιθ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.