Αποβολή δύο ημερών επιβλήθηκε σε δύο μαθητές Γυμνασίου στην Πάτρα, για χρήση κινητού τηλεφώνου στο σχολείο.
Είχε προηγηθεί η ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης υλικού, η λήψη του οποίου έγινε μέσα στο σχολείο, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Το υλικό δημοσιεύθηκε το βράδυ της Τρίτης, κατά τη δημόσια τηλεόραση.
Μη συμμετοχή σε προσεχείς σχολικές εκδρομές
Εν συνεχεία εντοπίστηκαν τα παιδιά που εμπλέκονταν στην ανάρτηση.
Οι καθηγητές αποφάσισαν να επιβληθεί στους μαθητές ποινή αποβολής δύο ημερών, αλλά και η μη συμμετοχή τους σε προσεχείς σχολικές εκδρομές.
Διαβάστε επίσης:
Κ. Μητσοτάκης: Lockers πιλοτικά σε σχολεία για τα κινητά των μαθητών
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












