Skip to main content

Φωτιά στη Motor Oil: Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν τρεις εργαζόμενοι

(ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΩΜΑΣ/EUROKINISSI)

Μετά την πυρκαγιά που ξέσπασε στις εγκαταστάσεις της Motor Oil

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένας εργαζόμενος της Motor Oil μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο της Κορίνθου, μετά την πυρκαγιά που ξέσπασε στις εγκαταστάσεις.

Σημειώνεται ότι ο εργαζόμενος είχε εγκαύματα πρώτου βαθμού στα χέρια.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο εργαζόμενος είναι σε καλή κατάσταση.

Στο σημείο έφτασαν τρία ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, 2 απλά και 1 κινητή ιατρική μονάδα, ενώ ταυτόχρονα ετέθησαν σε αυξημένη ετοιμότητα από το ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ το Γ.Ν Κορίνθου και το Θριάσιο Νοσοκομείο.

Σημειώνεται ότι δύο ακόμη εργαζόμενοι μεταφέρθηκαν κι αυτοί στο νοσοκομείο, ο ένας με ελαφριά εγκαύματα και ο άλλος επηρεασμένος από το ωστικό κύμα.

Δείτε τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.