Skip to main content

Χρ. Βασιλειάδης στο Naftemporiki TV: Φτιάξαμε το πρώτο ρολόι στον κόσμο, στη λογική του phygital

Ο ιδρυτής της Monovant, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής

Για την ελληνική start-up εταιρεία Monovant που δίνει στην παγκόσμια αγορά ρολόι στη λογική του phygital, μίλησε ο ιδρυτής της, Χρήστος Βασιλειάδης, στην  εκπομπή «Ιn Business», με την Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο στο κανάλι της Ναυτεμπορικής.

Ο κ. Βασιλειάδης εξήγησε την προσπάθεια της εταιρείας του, που είναι μια ελληνική start-up και δίνει στην παγκόσμια αγορά κάτι που δεν υπήρχε.

Ένα ρολόι στη λογική του phygital.

Ο ίδιος εξηγώντας τη λειτουργία του ρολογιού ανέφερε ότι «Φτιάξαμε το πρώτο ρολόι στον κόσμο που έχει διπλή υπόσταση. Παράλληλα αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοτυπία τόσο για το πρωτοποριακό του στυλ όσο και για τη συνδεσιμότητα που προσφέρει μεταξύ των νέων ψηφιακών κόσμων».

Η επαυξημένη πραγματικότητα, το web3 και το metaverse συναντώνται στο ρολόι της Monovant

«Βασική ιδέα ήταν να διατηρήσουμε την παραδοσιακή ιδέα και το παραδοσιακό στυλ και να το συγχωνεύσουμε σε μια διαφορετική έννοια καινοτομίας, μιας ψηφιακής καινοτομίας. Δίνοντας έμφαση στα τεχνικά όσο και στα ψηφιακά χαρακτηριστικά του ρολογιού».

Ο κ. Βασιλειάδης πρόσθεσε ότι «Στην ουσία πρόκειται για ένα κανονικό – φυσικό ρολόι, που όταν περιηγηθείς σε ένα κόσμο εικονικής πραγματικότητας το avatar σου θα φορά ακριβώς το ίδιο ρολόι. Ακριβώς σε αυτό πατάει και το γεγονός ότι το καθένα είναι μοναδικό, λόγω της φύσης του καντράν, της πέτρας δηλαδή που έχει χρησιμοποιηθεί που κάνει κάθε ρολόι ένα προς ένα. Επομένως ακόμα και το ψηφιακό είναι μοναδικό».

Για τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στη δημιουργία του ρολογιού σχολίασε ότι «Επειδή δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο δεν υπήρχαν καν οι προδιαγραφές για να φτιαχτεί τουλάχιστον το ψηφιακό κομμάτι. Επομένως έπρεπε να έρθουμε σε επαφή με τα άτομα που ήταν πίσω από τις πλατφόρμες, ώστε να βρούμε ένα τρόπο το φυσικό να γίνει και ψηφιακό».

Μέσω των social media όπως  ανέφερε, απευθύνονται σε αγορές του εξωτερικού που είναι περισσότερο εξοικειωμένες με το συγκεκριμένο concept, έχουν δημιουργήσει ένα ψηφιακό showroom όπου σε δευτερόλεπτα «μπορείτε να μπείτε με το προσωπικό σας avatar να δείτε τα μοντέλα, τα βίντεο, τη διαδικασία και προσφέρει μια νέα εμπειρία από αυτή που προσφέρει μια απλή φωτογραφία».