Skip to main content

Θεσσαλονίκη: 6 παρεμβάσεις για το κυκλοφοριακό λόγω των έργων του Fly Over

EUROKINISI/ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ

«Σε κάθε περίπτωση, είμαστε διατεθειμένοι, να προχωρήσουμε και σε πρόσθετες παρεμβάσεις, ανάλογα με την πορεία του έργου», δήλωσε ο Χρ. Σταϊκούρας

Έξι πρόσθετες παρεμβάσεις για την άμβλυνση των επιπτώσεων στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης από τις εργασίες κατασκευής της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου Fly Over, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σε σύσκεψη με φορείς της πόλης που διεξήχθη σήμερα, Δευτέρα στο Διοικητήριο Θεσσαλονίκης.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν:

  • η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου,
  • ο υφυπουργός Μακεδονίας και Θράκης Στάθης Κωνσταντινίδης,
  • ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος,
  • ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Κωνσταντίνος Μαγουλάς.

Οι παρεμβάσεις, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αφορούν σε:

  1. Εκπόνηση μελετών εφαρμογής για την άμβλυνση των επιπτώσεων στην πόλη υπό τον Συντονισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,
  2. Εκμίσθωση τμημάτων του πρώην στρατοπέδου Καρατάσιου για την εξασφάλιση διαδρόμου για τα ασθενοφόρα προς τα Νοσοκομεία 424 και Παπαγεωργίου.
  3. Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Εγνατία Οδό Α.Ε. για τη λειτουργία της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ5 (Νοσοκομείο Παπαγεωργίου) έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ12 (σύνδεση με Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών).
  4. Απόδοση χώρων της ΓΑΙΑΟΣΕ και της Ελληνικό Μετρό για κατασκευή υπαίθριων χώρων στάθμευσης.
  5. Περιοδική και συστηματική ενημέρωση των φορέων σχετικά με την εξέλιξη του έργου, στο πλαίσιο του Συντονιστικού Οργάνου.
  6. Περαιτέρω ενίσχυση του ΟΑΣΘ, με λεωφορεία και προσωπικό.

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι «το Fly Over είναι χρήσιμο και αναγκαίο έργο για την πόλη, όπως αναγνωρίζεται σχεδόν από το σύνολο των φορέων αυτής και όπως παρουσιάστηκε πρόσφατα σε δημοσκόπηση της εφημερίδας Μακεδονία. Και αυτό γιατί από τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης θα μπορούν να διέρχονται – ελεύθερα διοδίων – 10.000 οχήματα ανά ώρα, όταν σήμερα διέρχονται 5.000 οχήματα, ενώ, παράλληλα, αυξάνεται το επίπεδο οδικής ασφάλειας και μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

«Σε κάθε περίπτωση, είμαστε διατεθειμένοι, να προχωρήσουμε και σε πρόσθετες παρεμβάσεις, ανάλογα με την πορεία και τη δυναμική των επιπτώσεων υλοποίησης αυτού του σημαντικού – για την πόλη – έργου», τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.