Πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι συνδρομητές της Nova από βλάβη του δικτύου. Σημαντικός αριθμός συνδρομητών της σε όλη τη χώρα δεν μπορεί να δεχθεί κλήσεις από τα άλλα δίκτυα
Η βλάβη ξεκίνησε από το πρωί σήμερα και από τη Nova λέγεται πως γίνεται προσπάθεια αποκατάστασης.
Σε Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης η Nova αναφέρει: «Ενημερώνουμε τους συνδρομητές κινητής ότι τυχόν αδυναμία λήψης κλήσεων και SMS από δίκτυα τρίτων είναι προσωρινή και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση επαναφορά των υπηρεσιών. Ζητάμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση!».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












