Αναστάτωση προκλήθηκε πριν από τα μεσάνυχτα σε πολυκατοικία επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, στη Θεσσαλονίκη, λόγω φωτιάς που ξέσπασε σε ισόγειο διαμέρισμα.
Καπνοί κάλυψαν τους διαδρόμους της πολυκατοικίας και αποφασίστηκε προληπτικά η εκκένωσή της.
Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική για την κατάσβεση της φωτιάς, ενώ δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός, ούτε χρειάστηκε να μεταφερθεί ένοικος στο νοσοκομείο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












