Skip to main content

Μετρό: Νεκρός ο άνδρας που είχε πέσει στις γραμμές στον «Άγιο Αντώνιο»

ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/ΙΝΤΙΜΕ (φωτ. αρχείου)

Πρόκειται για ημεδαπό ηλικίας περίπου 55-60 ετών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νεκρός ανασύρθηκε τελικά ο άντρας που έπεσε περίπου στις 15:00 το μεσημέρι στις ράγες του μετρό, στον «Άγιο Αντώνιο».

Σύμφωνα με την Αστυνομία πρόκειται για ημεδαπό ηλικίας περίπου 55-60 ετών. Για την ανάσυρση του επιχείρησαν 9 πυροσβέστες με 3 οχήματα, ενώ και ο σταθμός είχε κλείσει.

Την προανάκριση για τις συνθήκες του θανάτου του άτυχου άντρα έχει αναλάβει η ΕΛΑΣ.

Πλέον, σημειώνεται, πως η κυκλοφορία σε όλη τη Γραμμή 2 διεξάγεται κανονικά.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.