Στην αμερικανική πρεσβεία έφτασε η ξεχωριστή πορεία με την αιματοβαμμένη σημαία της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, η οποία βρίσκεται στην κατοχή της ΠΑΣΠ.
Νωρίτερα, φοιτητές-μέλη της ΠΑΣΠ που συνόδευσαν την ιστορική σημαία συγκεντρώθηκαν μπροστά από το Πολυτεχνείο, όπου άνοιξαν την αιματοβαμμένη σημαία φωνάζοντας συνθήματα όπως «αδέρφια ζείτε εσείς μας οδηγείτε».
Ακολούθησε η πορεία μέσω της οδού Ακαδημίας και του Συντάγματος προς την αμερικανική πρεσβεία.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












