Skip to main content

«Η Αυγή»: Η Βούλα Κεχαγιά διευθύντρια της εφημερίδας

avgi.gr

Ο Αδάμ Γιαννίκος αναλαμβάνει διευθυντής του ρ/σ «Στο Κόκκινο»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Βούλα Κεχαγιά αναλαμβάνει διευθύντρια της εφημερίδας «Η ΑΥΓΗ» (ημερήσιου και κυριακάτικου φύλλου), σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΔΣ της εταιρείας «Η ΑΥΓΗ ΑΕ», Κωνσταντίνο Νικόλτσιο.

Ο πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας «LEFT MEDIA Α.Ε.» Κωνσταντίνος Νικόλτσιος ανακοινώνει ότι νέος διευθυντής του ραδιοσταθμού «105,5 Στο Κόκκινο» αναλαμβάνει από σήμερα ο δημοσιογράφος κ. Αδάμ Γιαννίκος.

Συντονιστής των δύο μέσων είναι ο δημοσιογράφος Γιάννης Σμυρλάκης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.