Μήνυμα από το 112 εστάλη στους κατοίκους των περιοχών Αγναντερό, Προάστιο, Πεδινό, Κόρδα, Μαραθέα και Αγία Τριάδα Καρδίτσας, προκειμένου να απομακρυνθούν από υπόγειους και ισόγειους χώρους.
Συγκεκριμένα το μήνυμα αναφέρει:
«Αν βρίσκεστε στις περιοχές, Αγναντερό, Προάστιο, Πεδινό, Κόρδα, Μαραθέα και Αγία Τριάδα Καρδίτσας απομακρυνθείτε από υπόγειους και ισόγειους χώρους κτιρίων λόγω εξέλιξης πλημμυρικών φαινομένων».
Διαβάστε επίσης:
- LIVE όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό
- «Απέραντη λίμνη ο θεσσαλικός κάμπος» – Σωσίβιες λέμβοι στον Παλαμά
- Κ. Μητσοτάκης: Αναβάλλεται η επίσκεψή του στη ΔΕΘ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












