Την έναρξη του νέου εξαμήνου για όλα τα σχολεία κατά δύο εβδομάδες, για τις 23 Μαρτίου, αναβάλλει η Νότια Κορέα, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας της χώρας Γιου Έουν-χάε.
«Η περίοδος των δύο εβδομάδων είναι απαραίτητη για να περιοριστεί η επιδημία του νέου κοροναϊού» εξήγησε η Γιου.
Η ίδια πρόσθεσε ότι το υπουργείο θα προσφέρει μαθήματα και βιβλία μέσω διαδικτύου ώστε οι μαθητές να μην έχουν κενό στην εκπαίδευση τους.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











