Skip to main content

Νότια Κορέα: Για τις 23 Μαρτίου αναβάλλεται η έναρξη του νέου σχολικού εξαμήνου

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την έναρξη του νέου εξαμήνου για όλα τα σχολεία κατά δύο εβδομάδες, για τις 23 Μαρτίου, αναβάλλει η Νότια Κορέα, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας της χώρας Γιου Έουν-χάε.

«Η περίοδος των δύο εβδομάδων είναι απαραίτητη για να περιοριστεί η επιδημία του νέου κοροναϊού» εξήγησε η Γιου.

Η ίδια πρόσθεσε ότι το υπουργείο θα προσφέρει μαθήματα και βιβλία μέσω διαδικτύου ώστε οι μαθητές να μην έχουν κενό στην εκπαίδευση τους.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.