Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Κυριακής στη λεωφόρο Αθηνών, στο ύψος του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου στο Δαφνί.
Σύμφωνα με την δημόσια τηλεόραση, έξι αυτοκίνητα συγκρούστηκαν με φορτηγό.
Από τη σύγκρουση των οχημάτων τραυματίστηκαν ελαφρά οι εμπλεκόμενοι οδηγοί.
Το φορτηγό ανατράπηκε, με αποτέλεσμα η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Ελευσίνα να διεξάγεται μόνο από τη δεξιά λωρίδα. Σε είναι σε εξέλιξη οι εργασίες για την απομάκρυνση της νταλίκας και των οχημάτων.
Η καραμπόλα, όπως αναφέρει η ΕΡΤ, φαίνεται ότι έγινε λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος καθώς αυτή την ώρα υπάρχει πάχνη στην περιοχή.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












