Skip to main content

Γραμμή 1 Μετρό (ΗΣΑΠ): Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI

Νωρίτερα υπήρξε ολιγόλεπτη προσωρινή παραμονή των συρμών στους σταθμούς της Γραμμής 1 λόγω διακοπής ρεύματος στο ΚΕΛ της Ειρήνης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών σε ολόκληρο το δίκτυο της Γραμμής 1 του Μετρό, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.

Σημειώνεται, πως νωρίτερα υπήρξε ολιγόλεπτη προσωρινή παραμονή των συρμών στους σταθμούς της Γραμμής 1 λόγω διακοπής ρεύματος στο ΚΕΛ της Ειρήνης με αποτέλεσμα να υπάρξουν προβλήματα στην κυκλοφορία των συρμών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.