Για ιδιαίτερα έντονο σεισμό έκανε λόγο ο Δήμαρχος Διρφύων Γιώργος Ψαθάς σε δηλώσεις του μετά τα 4,9 Ρίχτερ στην κεντρική Εύβοια.
Όπως ανέφερε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για ζημιές, αλλά o δήμος βρίσκεται σε επικοινωνία με τους συναρμόδιους φορείς και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για αυτοψία στην περιοχή ώστε να αξιολογηθούν τα δεδομένα.
Σημείωσε ακόμη πως η περιοχή έχει παλαιές κατοικίες αλλά ισόγειες και συνέστησε προσοχή στους κατοίκους.
naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












