Skip to main content

Κάρπαθος: Η νεροποντή έφερε προβλήματα – Πλημμύρισε και το Νοσοκομείο

ΚΑΡΠΑΘΙΑΚΑ ΝΕΑ

Εκκλήσεις από τους τοπικούς δήμους για αποφυγή μετακινήσεων.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έντονη βροχόπτωση από το πρωί της Πέμπτης σε Κάρπαθο και Κάσο, στα Δωδεκάνησα.

Πολλοί δρόμοι έχουν πλημμυρίσει στην Κάρπαθο, γεγονός που τους καθιστά ιδιαίτερα επικίνδυνους. Η πυροσβεστική υπηρεσία έχει δεχθεί περίπου 15 κλήσεις για την παροχή βοήθειας.

Σχετικές ανακοινώσεις για την κακοκαιρία εξέδωσαν ο δήμος και το επαρχείο Καρπάθου, προκειμένου οι κάτοικοι να επιδείξουν τη δέουσα προσοχή.

Σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ, τα νερά έχουν μπει ακόμα και μέσα στο Νοσοκομείο του νησιού.

ΚΑΡΠΑΘΙΑΚΑ ΝΕΑ

Στην Κάσο για την ώρα δεν έχουν προκύψει ιδιαίτερα προβλήματα. Παρ’ όλα αυτά, ο δήμος καλεί τους πολίτες να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.