Οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις θα αρχίσουν εντός της Πέμπτης την απόσυρση των βαρέων όπλων από τα πεδία των μαχών με τους φιλορώσους αποσχιστές, όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπός τους.
Η ανακοίνωση έρχεται μετά από το δεύτερο 24ωρο κατά το οποίο ο ουκρανικός στρατός δεν είχε καμία καταγεγραμμένη απώλεια σε άνδρες, κάτι το οποίο είχε να συμβεί εδώ και μήνες.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












