Από μία λωρίδα κυκλοφορίας θα πραγματοποιείται μέχρι την Κυριακή η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας οδού, στο ύψος της Κινέττας, στο σημείο όπου δημιουργήθηκε το πρόβλημα λόγω της πτώσης βράχων.
Όπως δήλωσαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, την Κυριακή θα δοθεί και η μεσαία λωρίδα και όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες σταθεροποίησης του βράχου το επόμενο διάστημα θα δοθεί στην κυκλοφορια και η τρίτη λωρίδα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












