Ολοκληρώθηκε η προγραμματισμένη τεχνική άσκηση «ΓΡΙΠΟΣ 1/22» με τη συμμετοχή πλοίων της διοίκησης Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ, που διεξήχθη στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω άσκηση εντάσσεται στο πλαίσιο του ετήσιου προγράμματος επιχειρησιακής εκπαίδευσης του Πολεμικού Ναυτικού.
Σκοπός της άσκησης είναι η διατήρηση και επαύξηση της επιχειρησιακής ετοιμότητας και μαχητικής ικανότητας των συμμετεχόντων, εστιάζοντας στην σχεδίαση και διεξαγωγή αντιναρκικών επιχειρήσεων ναρκοθηρίας με κατευθυνόμενα υποβρύχια οχήματα και προσωπικό των ομάδων Εξουδετέρωσης Ναρκών.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












