Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε τα μεσάνυχτα σε καφετέρια επί της οδού Βασιλίσσης Όλγας 146, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Όπως έγινε γνωστό, ένοπλος απείλησε τον υπάλληλο τού καταστήματος, αρπάζοντας άγνωστο χρηματικό ποσό από το ταμείο και στη συνέχεια τράπηκε σε φυγή.
Η Αστυνομία αναζητεί τον δράστη και διεξάγει προανάκριση για το συμβάν.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












