Συνάντηση με τον υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Αριστείδη Μπαλτά θα έχει αύριο Πέμπτη η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) και αντιπροσωπεία διαθεσίμων καθηγητών.
Η συνάντηση έχει προγραμματιστεί για τις 15.30 και σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία καλεί εκείνη την ώρα σε συγκέντρωση έξω από το υπουργείο, τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












