Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο με κορωνοϊό ο μητροπολίτης Άνθιμος

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Εκπαιδεύσεως νοσηλεύεται ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος, ο οποίος, στο πλαίσιο τακτικού προληπτικού ελέγχου υποβλήθηκε σε rapid test και βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.

Σε ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης αναφέρει ότι η εισαγωγή στο νοσοκομείο έγινε καθαρά για προληπτικούς λόγους και προκειμένου να υποβληθεί στις απαραίτητες εξετάσεις.

«Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, η κατάσταση της υγείας του είναι εξαιρετική και δεν εμπνέει καμία ανησυχία. Κρίνεται όμως σκόπιμη η παραμονή του στο Νοσοκομείο προς το παρόν, προκειμένου να έχει την καλύτερη ιατρική παρακολούθηση» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.