Skip to main content

Κηφισιά: Συμμορία ανηλίκων λήστεψε 14χρονους με την απειλή μαχαιριού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θύματα ληστείας από συμμορία ανηλίκων έπεσαν τρεις 14χρονοι το βράδυ της περασμένης Τρίτης, στην περιοχή της Κηφισιάς.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, οι δράστες πλησίασαν τους ανήλικους, τους ακινητοποίησαν με την απειλή μαχαιριού και, αφού τους απέσπασαν τα κινητά τηλέφωνά τους και λίγα ευρώ που είχαν πάνω τους, τράπηκαν σε φυγή.

Σε εξέλιξη είναι οι έρευνες της ΕΛΑΣ για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών. 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.