Skip to main content

Αθήνα: Κανονικά η κυκλοφορία στο κέντρο – Αποχώρησαν από το υπ. Εργασίας οι συνταξιούχοι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση και πορεία συνταξιουχικών οργανώσεων της Αττικής, που, με αφετηρία την πλατεία Κοτζιά,  κατέληξαν στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στη Σταδίου, η οποία αποδόθηκε και πάλι στην κυκλοφορία.

Οι συνταξιούχοι διαμαρτύρονται για τις μειώσεις σε κύριες και επικουρικές συντάξεις , στο ΕΚΑΣ και τα δώρα , αποχώρησαν . Στην κυκλοφορία δόθηκε η σταδίου που παρέμενε κλειστή

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.