Skip to main content

Μολότοφ και μία σύλληψη τη νύχτα στα Εξάρχεια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένας άτομο συνελήφθη τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής, μετά από επιθέσεις με βόμβες μολότοφ που πραγματοποίησαν ομάδες κουκουλοφόρων εναντίον διμοιριών των ΜΑΤ στα Εξάρχεια.

Η πρώτη επίθεση έγινε 55 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα έξω από τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην οδό Χαριλάου Τρικούπη.

Ακολούθησε ένταση που κατέληξε στην σύλληψη ενός εκ των δραστών.

Στις 02.00 άλλη ομάδα πέταξε βόμβες μολότοφ εναντίον των ΜΑΤ στην συμβολή των οδών Πατησίων και Τοσίτσα στο Πολυτεχνείο.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.