Skip to main content

Λάρισα: Στο κόμβο της Νίκαιας έφτασαν τα τρακτέρ αγροτών από τη Θεσσαλία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο κόμβο της Νίκαιας στη Λάρισα κατέφθασαν τα τρακτέρ αγροτών από όλη τη Θεσσαλία, με στόχο να πραγματοποιηθεί αγροτικό μπλόκο στην εθνική οδό, ως μέσο διεκδίκησης των αιτημάτων τους.

Στο σημείο βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις, που έχουν αποκλείσει την είσοδο των αγροτών στην εθνική οδό.

Ο πρόεδρος της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Λάρισας, Ρίζος Μαρούδας, σε δήλωσή του κάλεσε την κυβέρνηση να «αναλάβει τις ευθύνες της» και ζήτησε να απομακρυνθούν οι αστυνομικές δυνάμεις, ώστε να μπορέσουν οι αγρότες που συσπειρώνονται στην Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων, να προχωρήσουν στην προγραμματισμένη κινητοποίηση.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.