Skip to main content

Έρευνα: Το 19% των Ελλήνων διστακτικοί ή αρνητικοί στο εμβόλιο Covid-19

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο 81% έφτασε η αναλογία των Ελλήνων που έχουν κάνει ή οπωσδήποτε θα κάνουν το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού, σύμφωνα με την τελευταία πανελλαδική έρευνα της Focus Bari | YouGov, που έγινε τον Οκτώβριο, σε δείγμα 635 Ελλήνων 18-74 ετών.

Από τους υπόλοιπους Έλληνες, ένας στους δέκα (11%) δηλώνουν σήμερα διστακτικότητα / δεν το έχουν αποφασίσει ακόμα, ενώ 8% δηλώνουν «αρνητές» και δεν σκοπεύουν να κάνουν το εμβόλιο. Οι διστακτικοί είναι περισσότεροι στις νεαρότερες ηλικίες (18-44 ετών), ενώ οι αρνητές εμφανίζονται με σχετικά σταθερό ποσοστό σε όλες τις δημογραφικές υποομάδες.

Το ποσοστό των «αρνητών» εμφανίζει διαχρονική υποχώρηση από 20% κατά το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2021, σε 15% τον Απρίλιο, 13% τον Ιούνιο και 8% τον Οκτώβριο. Αντίστοιχα, έχει συρρικνωθεί το ποσοστό των διστακτικών από 43% τον Φεβρουάριο, σε 31% τον Απρίλιο, 20% τον Ιούνιο και 8% τον Οκτώβριο.

Οι γυναίκες εμφανίζονται πιο διστακτικές (13%) από ό,τι οι άνδρες (9%) και ελαφρώς πιο αρνητικές (8% έναντι 7%). Το ποσοστό αρνητών και διστακτικών είναι μεγαλύτερο στη Θεσσαλονίκη (20%) σε σχέση με την Αττική (15%).

Σύμφωνα με τη δειγματοληπτική έρευνα, το 77% δηλώνουν ότι έχουν κάνει ήδη το εμβόλιο ή έχουν ήδη κλείσει ραντεβού και το 4% ότι θα το κάνουν οπωσδήποτε. Η αναλογία αυτή είναι πολύ υψηλότερη από την αντίστοιχη που παρατηρήθηκε τον Ιούνιο 2021 (62%). Ωστόσο, η Ελλάδα παραμένει μεταξύ των χωρών με τη χαμηλότερη αναλογία εμβολιασμένων, σύμφωνα με τη Focus Bari | YouGov.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.