Skip to main content

Παναττική στάση εργασίας των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία την Τετάρτη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παναττική στάση εργασίας πραγματοποιούν αύριο Τετάρτη 10π.μ. – 15μ.μ. οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.

Στις 10 το πρωί θα συγκεντρωθούν έξω από το υπουργείο Υγείας. Θα ακολουθήσει πορεία στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου θα ζητήσουν συνάντηση με τον Πρωθυπουργό.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία, όπως επισημαίνει, διεκδικεί:

• Δωρεάν Υγεία – Πρόνοια, με εύκολη και καθολική πρόσβαση. Επαρκή στελέχωση και χρηματοδότηση
• Ένταξη στα ΒΑΕ
• Διατήρηση και επέκταση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας
• Κατάργηση μνημονίων – Ανάκτηση μνημονιακών απωλειών

Προσθέτει ότι πολεμάει την ιδιωτικοποίηση της Υγείας ΕΣΑΝ Α.Ε. – ΑΕΜΥ Α.Ε. – ΕΚΑΒ. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.