Παναττική στάση εργασίας πραγματοποιούν αύριο Τετάρτη 10π.μ. – 15μ.μ. οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.
Στις 10 το πρωί θα συγκεντρωθούν έξω από το υπουργείο Υγείας. Θα ακολουθήσει πορεία στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου θα ζητήσουν συνάντηση με τον Πρωθυπουργό.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία, όπως επισημαίνει, διεκδικεί:
• Δωρεάν Υγεία – Πρόνοια, με εύκολη και καθολική πρόσβαση. Επαρκή στελέχωση και χρηματοδότηση
• Ένταξη στα ΒΑΕ
• Διατήρηση και επέκταση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας
• Κατάργηση μνημονίων – Ανάκτηση μνημονιακών απωλειών
Προσθέτει ότι πολεμάει την ιδιωτικοποίηση της Υγείας ΕΣΑΝ Α.Ε. – ΑΕΜΥ Α.Ε. – ΕΚΑΒ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












