Έως τις 15.00 θα μείνει κλειστό τελωνείο των Ευζώνων στα σύνορα της Ελλάδας με την ΠΓΔΜ από τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους του δήμου Παιονίας του Νομού Κιλκίς.
«Εφόσον κριθεί απαραίτητο θα ανοίγουμε για την αποσυμφόρηση ενδεχόμενης κίνησης», τόνισε μιλώντας στο ΑΜΠΕ ο πρόεδρος του σωματείου τους, Θωμάς Καρυπίδης.
Στο σημείο βρίσκονται 50 τρακτέρ και ισάριθμα αγροτικά οχήματα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












