Skip to main content

Από 11 Δεκεμβρίου η ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018 αναμένεται η έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας στα Γυμνάσια, σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας που απεστάλη στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στα Γυμνάσια όλης της χώρας.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, αύριο Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα αναρτήσουν στην ιστοσελίδα τους τούς πίνακες κατάταξης με τα ονόματα όλων των αιτούντων και των επιλεγέντων καθώς και τον πίνακα της κατανομής ειδικοτήτων – ωρών ανά Σ.Κ.Α.Ε.

Η ενισχυτική διδασκαλία λήγει με τη λήξη των μαθημάτων και πριν από την έναρξη των εξετάσεων. Η διάρκεια της διδακτικής ώρας ορίζεται σε 45 λεπτά και η διάρκεια του διαλείμματος σε 5 λεπτά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.