Νέα κινητοποίηση πραγματοποίησαν κάτοικοι της Θέρμης, ζητώντας ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
Με αφορμή την θανατηφόρα παράσυρση πεζού στην οδό Απ. Κουγιάμη, πριν από περίπου έναν μήνα, οι κάτοικοι ζήτησαν ο δήμος να λάβει μέτρα και οι οδηγοί να τηρούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας.
Οι κάτοικοι πραγματοποίησαν πορεία από την οδό Απ. Κουγιάμη με κατάληξη το δημαρχείο της Θέρμης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












