Αποκαταστάθηκε η σιδηροδρομική κυκλοφορία στο τμήμα Κομοτηνή – Αλεξανδρούπολη, που είχε διακοπεί εξαιτίας των προβλημάτων που είχαν προκληθεί από τη βροχόπτωση στον νομό Ροδόπης.
Η μετακίνηση των επιβατών μεταξύ Ορεστιάδας – Δικαίων και Ορμένιου πραγματοποιείται με λεωφορεία μέχρι την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας της γραμμής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












