Σε 1,40 ευρώ -από 1,20 που είναι σήμερα- θα αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου στα μέσα μαζικής μεταφοράς από την 1η Ιανουαρίου 2016.
Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων συνεχίζει τις προσπάθειες ώστε να παραμείνουν ίδιες οι τιμές για τις κάρτες απεριορορίστων διαδρομών.
Το εισιτήριο θα αυξηθεί λόγω της αύξησης του συντελεστή ΦΠΑ από το 13% στο 23%.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












