Skip to main content

Αυξάνεται κατά 30 εκατ. το ποσό επιχορήγησης των δήμων για εξόφληση οφειλών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διπλασιάζεται το ποσό που θα διαθέτει το υπουργείο Εσωτερικών προς τους δήμους για εξόφληση υποχρεώσεών τους που προέρχονται από τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις και διαταγές πληρωμής και αφορούν σε αξιώσεις από προμήθειες αγαθών ή παροχή υπηρεσιών ή εκτέλεση έργων.

Με τροπολογία που ψηφίστηκε στη Βουλή το συνολικό ποσό των χρηματικών διαθεσίμων του υπουργείου για τον σκοπό αυτόν αυξάνεται σε 60 εκατ. ευρώ από 30 εκατ. ευρώ που είναι μέχρι σήμερα.

Με την ίδια τροπολογία οι παρεχόμενες διευκολύνσεις ισχύουν και για υποχρεώσεις των δήμων προς την ΕΥΔΑΠ.

Όπως σημειώνεται στην αιτιολογική έκθεση, «η εφαρμογή του Προγράμματος ΑΚΣΙΑ μέχρι σήμερα έχει αποδειχτεί εξαιρετικά επιτυχής, με πολύ θετικά αποτελέσματα αφενός για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, η οποία ελαφρύνεται από απρόβλεπτες και ασφυκτικές οικονομικές υποχρεώσεις, που ανατρέπουν την ομαλή εκτέλεση των προϋπολογισμών της, αφετέρου για την οικονομία εν γένει, καθόσον εξοφλούνται συναλλασσόμενοι και πιστωτές των ΟΤΑ, για υπηρεσίες που τους έχουν ήδη παράσχει και τελικώς συνδέονται με το περιεχόμενο και την ποιότητα των υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις τοπικές κοινωνίες».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.