Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Την Τρίτη στις 17:00 η συγκέντρωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συγκέντρωση στις 5 το απόγευμα της Τρίτης στην Πολυτεχνική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και πορεία προς το προξενείο των ΗΠΑ οργανώνει ο Σύνδεσμος Φυλακισθέντων Εξορισθέντων Αντιστασιακών (ΣΦΕΑ) της περιόδου 1967-74, με αφορμή την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

Οι καταθέσεις στεφανιών θα πραγματοποιούνται την ίδια ημέρα, από τις 12 μέχρι τις 2 το μεσημέρι, στον χώρο της Πολυτεχνικής Σχολής.

Την Δευτέρα, από τις 12 μέχρι τις 2 το μεσημέρι, ο ΣΦΕΑ θα διοργανώνει ξεναγήσεις στις πρώην Φυλακές του Γεντί Κουλέ, όπου βασανίστηκαν πολιτικοί κρατούμενοι επί Χούντας.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.