Skip to main content

Χωρίς μετρό και ΗΣΑΠ την Κυριακή η Αθηνα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Χωρίς μετρό και ηλεκτρικό θα μείνει την Κυριακή η πρωτεύουσα, καθώς οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε 24ωρη απεργία, προκειμένου να συμμετάσχουν στην γενική συνέλευση, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 11 το πρωί.

Λεωφορεία, τρόλεϊ, προαστιακός και τραμ θα λειτουργήσουν κανονικά.

Παράλληλα, από την Κυριακή έως και την Πέμπτη θα υπάρξουν προσωρινές τροποποιήσεις στα δρομολόγια περιμετρικά του Πολυτεχνείου, λόγω των εκδηλώσεων για την επέτειο της 17 Νοεμβρίου. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.