Κυκκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Μετρό και Τραμ ανακοίνωσε για αύριο, Πέμπτη, η ΣΤΑ.ΣΥ., με εντολή της ΕΛΑΣ, λόγω της διεξαγωγής του «Ράλλυ Ακρόπολις 2021».
Συγκεκριμένα:
– Ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα» θα είναι κλειστός και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση.
– Τα δρομολόγια του Τραμ θα διεξάγονται με τερματικό σταθμό τη στάση «Κασομούλη» από την έναρξη των δρομολογίων και μέχρι νεότερης ενημέρωσης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












