Skip to main content

Κλειστός ο σταθμός Μετρό «Σύνταγμα» την Πέμπτη – Έως «Κασομούλη» το Τραμ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κυκκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Μετρό και Τραμ ανακοίνωσε για αύριο, Πέμπτη, η ΣΤΑ.ΣΥ., με εντολή της ΕΛΑΣ, λόγω της διεξαγωγής του «Ράλλυ Ακρόπολις 2021».

Συγκεκριμένα:

– Ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα» θα είναι κλειστός και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση.

– Τα δρομολόγια του Τραμ θα διεξάγονται με τερματικό σταθμό τη στάση «Κασομούλη» από την έναρξη των δρομολογίων και μέχρι νεότερης ενημέρωσης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.