Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2019 23:54

Επενδυτικό πλάνο 10 εκατ. ευρώ από το Πλαίσιο

Από το μαγαζάκι λίγων τετραγωνικών μέτρων επί της οδού Στουρνάρη, τα φετινά -πεντηκοστά- γενέθλιά του βρίσκουν το Πλαίσιο με 23 καταστήματα και 24 service points, ένα κέντρο logistics 22.400 τ.μ. και ήδη έτοιμο ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 10 εκατ. ευρώ για την επόμενη διετία.

Από την έντυπη έκδοση

Από το μαγαζάκι λίγων τετραγωνικών μέτρων επί της οδού Στουρνάρη, τα φετινά -πεντηκοστά- γενέθλιά του βρίσκουν το Πλαίσιο με 23 καταστήματα και 24 service points, ένα κέντρο logistics 22.400 τ.μ. και ήδη έτοιμο ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 10 εκατ. ευρώ για την επόμενη διετία. 

Σήμερα οι εργαζόμενοι στην εταιρεία αγγίζουν τους 1.500, ενώ ο τζίρος αυτής ξεπερνά τα 288.000.000 ευρώ.

Τα παραπάνω μεγέθη περιγράφουν με τρόπο που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση την πετυχημένη πορεία που το Πλαίσιο έχει διανύσει τα προηγούμενα χρόνια.

Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά πως η εξέλιξη θα ήταν το ίδια επιτυχημένη εάν έλειπε το κύριο «συστατικό» σε κάθε επενδυτικό βήμα του Γιώργου και του Κώστα Γεράρδου: Πείσμα και πάθος για τη γνώση και την τεχνολογία, ενδιαφέρον ουσιαστικό για τις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή. Άλλωστε, η περιορισμένου εύρους αγορά της εποχής εκείνης οδήγησε τον -φοιτητή του ΕΜΠ τότε- Γιώργο Γεράρδο στην ενοικίαση του πρώτου καταστήματος, προκειμένου να καλύψει ανάγκες προσωπικές αλλά και των συμφοιτητών του. 

Δέκα χρόνια μετά η εταιρεία μετονομάζεται σε ΠΛΑΙΣΙΟ Computers προαναγγέλλοντας ουσιαστικά -και μάλιστα σε ανύποπτο χρόνο, τη μελλοντική είσοδο της εταιρείας σε έναν χώρο που τότε βρισκόταν στα σπάργανα: Αυτόν της Πληροφορικής. 

Για μία πολύ μεγάλη ομάδα καταναλωτών, το Πλαίσιο είναι εδώ και πολλά χρόνια ταυτισμένο με την έλευση της Τεχνολογίας στην Ελλάδα (1986), αφού ήταν ο πρώτος πάροχός της μέσα από τα «δικά» του Turbo X, αλλά και μέσα από άλλα προϊόντα που εμπορευόταν.

Μία σημαντική -και πρωτοποριακή για την εποχή της- καινοτομία ξεκίνησε το 1996 και αφορούσε το σύστημα απευθείας πωλήσεων - αποστολών (direct mail) σε πελάτες. Οι πωλήσεις πραγματοποιούνται μέσω τηλεφώνου, fax ή προϊοντικών καταλόγων, οι οποίοι αποστέλλονται σε συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών ή επιχειρήσεων (target groups) ή διανέμονται με τη μορφή ενθέτου στον Τύπο. 

Έκτοτε, οι κατάλογοι προϊόντων Πλαίσιο ανανεώνονται διαρκώς σε τακτική βάση. Ο τομέας της επικοινωνίας αλλά και πωλήσεων σε εταιρικούς πελάτες εξυπηρετείται έως σήμερα από το υπερσύγχρονο Β2Β κέντρο της εταιρείας στη Μεταμόρφωση. 

Με ρεκόρ εγγραφών, το Πλαίσιο εισάγεται το 1999 στην Παράλληλη Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών και εκείνη η χρονιά τελειώνει με ένα ακόμα σημαντικό κεφάλαιο στην πορεία της εταιρείας: Την είσοδό της στις τηλεπικοινωνίες και στο Internet.

Σήμερα το ανανεωμένο www.plaisio.gr δέχεται κατά μέσο όρο 120.000 επισκέψεις την ημέρα, συνδυάζοντας για τους χρήστες την εμπειρία μίας μοναδικής ξενάγησης με ανάλογες υπηρεσίες εξυπηρέτησης.

Το 2000 το Πλαίσιο μετράει ήδη 10 καταστήματα και το 2008 πραγματοποιείται η μεταφορά των κεντρικών εγκαταστάσεων σε ιδιόκτητους χώρους 22.500 τ.μ. 

 Ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζει το ευρύ κοινό έως τον εξειδικευμένο επαγγελματία, επιδεικνύοντας το ίδιο ενδιαφέρον για την αξιοπιστία όλης της γκάμας προϊόντων του αποτελεί μέρος της φιλοσοφίας των ανθρώπων της εταιρείας.

Η Πλαίσιο ανοίγει το 22ο κατάστημά της στην Αγία Παρασκευή, αντικαθιστώντας το προηγούμενο που βρισκόταν σε απόσταση μόνο λίγων μέτρων. Το νέο τετραώροφο κατάστημα δίνει το στίγμα για όλα τα καινούργια καταστήματα της εταιρείας από εδώ και μπρος, εισάγοντας το νέο Retail Identity της. Πρόκειται για ένα experience store όπου ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να «ζει» την εμπειρία των προϊόντων που επιλέγει, δοκιμάζοντάς τα, τεστάροντας και συγκρίνοντας, αλλά και να απολαμβάνει τη δυνατότητα που του δίνει ο χώρος για workshops, events, σεμινάρια, πολλά ακόμα happenings. Το look&feel του καταστήματος είναι ανανεωμένο, με νέα χρώματα, νέα λειτουργικά συστήματα και πελατοκεντρικό χαρακτήρα. 

Το 23ο κατάστημα και νεότερο του Πλαισίου άνοιξε τις πόρτες του στα Χανιά το καλοκαίρι που μας πέρασε. Το κατάστημα συνολικής έκτασης 1.400 τ.μ. (Μάρκου Μπότσαρη 1) έφερε το νέο Retail Identity της εταιρείας στην Περιφέρεια, συνεχίζοντας την υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου των 10 εκατ. ευρώ για τα δύο επόμενα χρόνια που είχε ανακοινώσει ο Κώστας Γεράρδος στην αρχή της χρονιάς. Τα 6 πρωτοποριακά «Experience Points» του καταστήματος, δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να ζήσουν μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία. 

Πενήντα χρόνια μετά, ο ιδρυτής και σημερινός πρόεδρος της εταιρείας Γιώργος Γεράρδος αλλά και η επόμενη γενιά, που τα τελευταία χρόνια έχει μπει δυναμικά στην καθημερινότητα της εταιρείας, δεν δείχνουν διάθεση να αλλάξουν τίποτε από την παραπάνω φιλοσοφία: Το πάθος για τη γνώση και την τεχνολογία δεν θα περάσει ποτέ μπροστά από τον ουσιαστικό σεβασμό στον κάθε ένα πελάτη ξεχωριστά.