Skip to main content

Βουλή: Τη Δευτέρα η συζήτηση και ψήφιση του ν/σ για το «κοινωνικό μέρισμα»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το μεσημέρι της Δευτέρας θα διεξαχθεί στην Ολομέλεια της Βουλής η αναβληθείσα συζήτηση του κυβερνητικού νομοσχεδίου για το «κοινωνικό μέρισμα».

Η συζήτηση, που είχε προγραμματιστεί για την περασμένη Πέμπτη, αναβλήθηκε από τον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, μετά από επικοινωνία που είχε με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, «λόγω του εθνικού πένθους και της ανείπωτης τραγωδίας που έπληξε τη Δυτική Αττική».

Η συζήτηση του νομοσχεδίου θα ολοκληρωθεί το απόγευμα της Δευτέρας, οπότε και αναμένεται να ψηφισθεί.

Κατά τη συζήτηση εκτιμάται ότι θα παρέμβουν οι αρχηγοί των κομμάτων.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.