«Η ΝΔ σιωπά για τον εναγκαλισμό Ορμπάν-Χρυσής Αυγής και σπεύδει να στηρίξει τον πολύ δεξιό Βέμπερ ως υποψήφιο του ΕΛΚ για προεδρία της Κομισιόν», σημειώνει ο αντιπρόεδρος ευρωπαϊκού κοινοβουλίου, Δημήτρης Παπαδημούλης.
Παράλληλα, στην ανάρτησή του στο Twitter, διερωτάται: «Γιατί ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν στηρίζει τον Στουμπ; Μήπως δεν αρέσουν οι απόψεις του στους Άδωνι Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη;».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












