«Μέγιστη προσβολή» της μνήμης των θυμάτων της «17Ν» χαρακτήρισε ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης τη χθεσινή βόλτα του Δημήτρη Κουφοντίνα στο κέντρο της Αθήνας.
«Η βόλτα του δολοφόνου Κουφοντίνα στους ίδιους δρόμους που σκότωσε εν ψυχρώ τα θύματα του συνιστά μέγιστη προσβολή στη μνήμη τους. Η δημόσια συναναστροφή του με ομάδες που απειλούν όσους διαφωνούν μαζι τους αποτελεί την καλύτερη απόδειξη ότι παραμένει καθοδηγητής τους» έγραψε ο κ. Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στο Twitter.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












