Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί, στις 11:30 στο Μέγαρο Μαξίμου, με την Ευρωπαία Επίτροπο, αρμόδια για την Υγεία και Ασφάλεια των Τροφίμων, Στέλλα Κυριακίδου.
Νωρίτερα, με τη Επίτροπο, θα συναντηθεί και ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας.
Επίσης, το απόγευμα στις 19:30, ο πρωθυπουργός θα παρευρεθεί και θα μιλήσει στην εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στο Γαλάτσι για την υπογραφή της σύμβασης για τη Γραμμή 4 του Μετρό, στην Αθήνα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











