Την ακλόνητη στήριξη της Ελλάδας προς την Ουκρανία και την ανάγκη επίτευξης μίας βιώσιμης ειρήνης, που θα βασίζεται στο διεθνές δίκαιο, υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σε ανάρτησή του για τη σημερινή επέτειο της συμπλήρωσης τεσσάρων ετών από την έναρξη της ρωσικής εισβολής.
«Επί τέσσερα χρόνια αργότερα, η Ουκρανία υπερασπίζεται την κυριαρχία της με θάρρος και αντοχή. Επαναβεβαιώνουμε την ακλόνητη υποστήριξή μας στην ανεξαρτησία της, στον λαό της και σε μια ειρήνη που θα βασίζεται στο διεθνές δίκαιο» αναφέρει ο πρωθυπουργός.
Εκφράζει δε την ευχή «η επόμενη επέτειος να μην σηματοδοτήσει άλλον έναν χρόνο πολέμου, αλλά μια δίκαιη και βιώσιμης ειρήνη».
Four years on, Ukraine defends its sovereignty with courage and resilience. We reaffirm our unwavering support for its independence, its people, and for a peace that upholds international law. May the next anniversary mark not another year of war, but a just and lasting peace.
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) February 24, 2026
Συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη των ηγετών της Συμμαχίας των Προθύμων
Σημειώνεται ότι στις 13:00 ο πρωθυπουργός θα συμμετάσχει σε τηλεδιάσκεψη των ηγετών της Συμμαχίας των Προθύμων για την Ουκρανία.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












