Μήνυση σε βάρος της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωής Κωνσταντοπούλου κατέθεσε ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο κ. Γεωργιάδης, εξερχόμενος από τα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Κατέθεσα σήμερα μήνυση κατά της κυρίας Ζωής Κωνσταντοπούλου κυρίως για όσα έχει δηλώσει εναντίον μου για την υπόθεση της «Βιολάντα», που τα θεωρώ ακραίως συκοφαντικά. Η μήνυση είναι για συκοφαντική δυσφήμιση. Εγώ, όπως βλέπετε, καταθέτω μηνύσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας και φορώντας κουστούμι. Δεν θα επιτρέψω στην κυρία Κωνσταντοπούλου να ποινικοποιεί τη ζωή του τόπου γι’ αυτό και δεν έχω καταθέσει μήνυση για όσα έχουν λεχθεί στη Βουλή. Όσα λέγονται στη Βουλή, μένουν στη Βουλή. Η προσπάθεια της να χτίσει πάνω μου ένα νέο αφήγημα «Τεμπών» θα πέσει στο κενό και η Δημοκρατία θα αντισταθεί στην τοξικότητα της».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












