Τη θλίψη του «για τον θάνατο -τόσο πρόωρα και αιφνίδια- του Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, Απόστολου Βεσυρόπουλου» εκφράζει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης.
«Ήταν ένας αξιοπρεπής άνθρωπος και ένας πολιτικός με ευθυκρισία και ήθος» αναφέρει ο κ. Ανδρουλάκης.
Εκφράζει τέλος τα ειλικρινή συλλυπητήριά του «στους οικείους του και τους πολιτικούς συνοδοιπόρους του στη Νέα Δημοκρατία»
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












