Skip to main content

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με ηγέτες Ιορδανίας και Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων

EUROKINISSI/Τατιάνα Μπόλαρη

Επισημάνθηκε η ανάγκη αποκλιμάκωσης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Βασιλιά της Ιορδανίας Abdullah II και τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Σεϊχη Mohamed bin Zayed Al Nahyan είχε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κατά τη διάρκεια των επικοινωνιών συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και η ανάγκη να αποφευχθεί περαιτέρω κλιμάκωση.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.