Στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, με αντικείμενο Σ θα μιλήσει αύριο, Παρασκευή στις 11:00 το πρωί ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Υπενθυμίζεται πως η πρόταση του Κυριάκου Μητσοτάκη ως προέδρου της Νέας Δημοκρατίας για το αξίωμα του Γραμματέα της Κ.Ο. ΝΔ είναι ο βουλευτής Ημαθίας Απόστολος Βεσυρόπουλος.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











