Skip to main content

Μητσοτάκης – βουλευτές ΝΔ: Συνάντηση, selfies και ευχές στο Μαξίμου

ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, έγινε ανταλλαγή απόψεων για τους επόμενους στόχους

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνάντηση σε καλό κλίμα είχε νωρίτερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Μέγαρο Μαξίμου με μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ για ανταλλαγή ευχών, ενόψει των εορτών.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, εκφράστηκε ικανοποίηση για τη συζήτηση στη Βουλή πριν από την ψήφιση του Κρατικού Προϋπολογισμού και για τα μέτρα που υιοθετήθηκαν, ενώ παράλληλα έγινε ανταλλαγή απόψεων για τους επόμενους στόχους.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.