Τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Εξωτερικών της Ουκρανίας Αντρίι Σίμπιχα είχε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης.
Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση του ΥΠΕΞ, «ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών επανέλαβε την σταθερή υποστήριξη της Ελλάδας στην κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της Ουκρανίας».
Σύμφωνα με το υπουργείο Εξωτερικών, «οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στις τελευταίες εξελίξεις και την επέκταση της διμερούς συνεργασίας και βοήθειας».
conversation between FM George Gerapetritis & #Ukraine FM Andrii Sybiha @andrii_sybiha
FM reiterated #Greece’s unwavering support for #Ukraine’s sovereignty &territorial integrity. Discussions focused on latest developments and expansion of bilateral cooperation& assistance pic.twitter.com/9soq7rswD0
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) November 29, 2024
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












